• E-learning E-learning
  • +48 22 299 59 89
  • Wybierz miasto: Warszawa

Szkolenie dla pracowników administracyjno – biurowych

BHP Center w Warszawie proponuje wysokiej klasy szkolenie BHP przygotowane specjalnie dla wszystkich pracowników administracyjno-biurowych. Dedykujemy nasze zajęcia dydaktyczne przede wszystkim osobom zatrudnionym w uczelniach wyższych, szkołach, w służbie zdrowia i każdemu, kto pracuje przy komputerze.

Nasze szkolenie uczy, jak rozpoznawać zagrożenia występujące na stanowiskach administracyjno-biurowych, a także jak postępować w przypadku wystąpienia tych zagrożeń lub wypadku. Omawiamy także zagadnienia dotyczące kształtowania pracy przy komputerze i w biurze zgodnie z wymogami przepisów BHP.

Okresowe szkolenie dla pracowników administracyjno-biurowych powinno być przeprowadzane co najmniej raz na 6 lat.

Czas trwania szkolenia: 8 godzin dydaktycznych

Czy wiesz że…
To szkolenie możesz również odbyć przez internet!

Firmy współpracujące