Koordynator szkoleń BHP / Specjalista ds. Obsługi Klienta
- Region: Małopolskie
- Miejsce pracy: Małopolskie
Opis stanowiska pracy
Praca polega na obsłudze klienta w zakresie projektów szkoleniowych. Do obowiązków pracownika będzie należało:
– współpraca z klientem,
– ustalanie terminów szkoleń,
– ustalanie szkoleniowców na szkolenia,
– tworzenie i dbanie o poprawność dokumentacji poszkoleniowej,
– aktualizacja bazy szkoleniowców,
– praca z systemem szkoleń e-learning,
– dbanie o satysfakcję klientów oraz ulepszanie standardów obsługi.
Wymagania
– doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego,
– łatwość nawiązywania kontaktów,
– umiejętność pracy w zespole,
– komunikatywność,
– zaangażowanie,
– pozytywne nastawienie,
– dokładność,
– umiejętności obsługi komputera (MS Office) i sprawnej obsługi klawiatury,
– język angielski na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie (poziom B2),
– dodatkowym atutem będzie posiadanie studiów podyplomowych w zakresie BHP.
Oferujemy:
– umowa o pracę w młodym zespole,
– pakiet medyczny,
– ubezpieczenie grupowe,
– docelowo możliwość pracy zdalnej w wybrane dni.
Aplikuj na stanowisko!
Wyślij nam swoje CV wraz z klauzulą o przetwarzaniu danych osobowych.