• E-learning E-learning
  • +48 12 307 04 16
  • Wybierz miasto: Kraków

Koordynator szkoleń BHP / Specjalista ds. Obsługi Klienta

  • Region: Małopolskie
  • Miejsce pracy: Małopolskie

Opis stanowiska pracy

Praca polega na obsłudze klienta w zakresie projektów szkoleniowych. Do obowiązków pracownika będzie należało:

– współpraca z klientem,
– ustalanie terminów szkoleń,
– ustalanie szkoleniowców na szkolenia,
– tworzenie i dbanie o poprawność dokumentacji poszkoleniowej,
– aktualizacja bazy szkoleniowców,
– praca z systemem szkoleń e-learning,
– dbanie o satysfakcję klientów oraz ulepszanie standardów obsługi.

Wymagania

– doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego,
– łatwość nawiązywania kontaktów,
– umiejętność pracy w zespole,
– komunikatywność,
– zaangażowanie,
– pozytywne nastawienie,
– dokładność,
– umiejętności obsługi komputera (MS Office) i sprawnej obsługi klawiatury,
– język angielski na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie (poziom B2),
– dodatkowym atutem będzie posiadanie studiów podyplomowych w zakresie BHP.

Oferujemy:

– umowa o pracę w młodym zespole,
– pakiet medyczny,
– ubezpieczenie grupowe,
– docelowo możliwość pracy zdalnej w wybrane dni.

Aplikuj na stanowisko!
Wyślij nam swoje CV wraz z klauzulą o przetwarzaniu danych osobowych.

Aplikuj

Skontakuj się z nami





Kliknięcie przycisku „Wyślij” oznacza, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez BHP Center Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością oraz BHP Center Szkolenia Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci prawo do wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Twoich danych.

Firmy współpracujące